torsdag den 28. november 2013

Jeg er en emballage fanatiker

Kender i det? man har arbejdet så meget med noget at det kommer til at fylde hele ens tankegang. Sådan har jeg det med emballage. Hvis jeg er på besøg hos nogen, og jeg ser en papkasse, kan jeg ikke gå forbi uden at lige at skulle vende kassen for at se hvilken emballage producent der har fremstillet den.

Når jeg er på besøg hos nogle venner der har fået noget tilsendt fra en webshop, så slipper de ikke før jeg har set emballagen, udspurgt dem om hvilken webshop de har købt hos og hvordan varen var pakket :-)

Det er lidt ligesom min far der arbejdede med køleskabe. Hvergang han kom på besøg hos nogen, skulle han lige ud i køkkenet og studere hvilket mærke og model køreskab de havde. Det er præcis sådan jeg har det med emballage :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar