onsdag den 23. oktober 2013

En lille gave med stor betydning

For nylig var mine forældre ude og købe en brugt bil hos en bilforhandler. Da de skulle hente bilen, overraskede forhandleren med en flaske rødvin som gave til mine forældre. Ikke fordi det som sådan var noget særligt i sig selv. Men forhandleren havde taget sig tid til at lave en etiket til vinen med et billede af deres nye bil.

Jeg syntes faktisk dette var super godt tænkt. Det var en lille gestus, men det gjorde på en eller anden måde det hele lidt mere højtideligt.

Det fik mig til at tænke på hvordan jeg kan genbruge ideen på vores shop med salg af emballage. Vi har i forvejen en funktion hvor kunden får lov til at vælge en lille gave når kunden køber for mere en 1000 kroner emballage, som regel en gratis DVD eller en anden lille ting. Det giver nok ikke så meget mening at lave en etiket til en flaske vin med et billede af det bundt papkasser de har købt hos os :-)

Jeg ville dog ønske at jeg havde ideen til hvorledes jeg kunne lave noget lignende... Skal nok komme i tanke om det, og skrive det her når ideen opstår :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar