torsdag den 8. august 2013

Hej og velkommen

Hej Hej alle i rare menesker. Hvor er det dejligt at I har tid til at kigge forbi min blog. Hvad skal vi tale om? Tja... Jeg er ihværksætter og har 3 webshops og et lagerhotel for webshops. Så gæt selv hvad jeg går op i. Konen og vennerne er trætte af at høre mig snakke om det hele tiden, så nu bliver denne blog altså en af kanallerne til at komme af med noget af alt det jeg har at sige.

Min primære webshop er billigEmballage.dk hvorfra vi sælger emballage til en hel masse andre webshops. Og noget af det vi nok kommer til at snakke rigtig meget om er jo nok emballage. Men ellers forestiller jeg mig også at vi kommer ud i noget med SEO, link building, ehandel generelt. Så hvis du er til noget af alt dette, så skal du helt sikkert følge med her. Glæder mig i hvert tilfælde til at skrive en hel masse til jer om dette :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar